keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Puhelin räpsyjä

Muutamii puhelimeen eksyneitä räpsyjä kesältä. Todellisuudessa mun kesä koostu kahesta asiasta. Töistä ja olkkarin sohvasta, mut kyl mä parilla minilomallakin ehdin pyörähtää.
 photo bab2135f-c56d-4cce-8385-fd680d7d3f77.jpg
Kesä lähti käyntiin turun puoluekokouksella. Ekana iltana käytiin tutustumassa panimoravintola kouluun keskustaopiskelijoiden kanssa. Toka kuva on sunnuntai aamulta. Olin lippuairueessa jolloin mun piti pukeutuu kansallispukuun. Pakko myöntää et toi päällä oli ihan kiva pyörähdellä ympäriinsä.
 photo 62db6d51-c0ef-4c19-9ae0-4609e796c104.jpg
Toka miniloma oli reissu rakkaan mökille Juukaan. Samaisella reissulla käytiin myös Kolilla mikä oli mulle ihan uus tuttavuus. Kyl se vähä jänskätti seistä siin kalliolla ja miettii et jos liukastuis nii pyöris sellaset parisataa metrii alas. Toka kuva on jossain puolen yön aikaan otettu mökin laiturilta. En muista millon oisin nähny noin kauniin taivaan.
 photo IMG_20140702_161857edit.jpg
Aloin vihdoin kerää Hayao Miyazakin elokuvii. Oon itseasiassa ostanu melkein kaikki tän loppukesän aikana... Ai mitenni mul on pakkomielle? Ja kaverin kanssa itse tehtyy hattaraa! Kaveri oli just muuttanu omilleen ja yks ensimmäisistä kodin koneista mitä se oli ostanu oli ollu hattarakone niin pitihä sitä ny päästä testaamaan.
 photo IMG_20140917_111436edit.jpg
Ylppäreihin "lukemisen" tuskaa on helpottanu ite tehdyt cupcakesit, kahvi ja paljon (siis todella paljon) teetä. Onneks perjantaina on vika ja sit oon vapaa. Ainakin hetkeksi.

Ei kommentteja: